نیروگاه و سیستم انتقال نیرو
احتمالاً یکی از بزرگترین معایب پژو 407 در زیر کاپوت است. جایی که یک موتور دو لیتری طبیعی با موتور 143 اسب بخار است و با گشتاور 200 نیوتن متر در موقعیت مناسبی قرار دارد ، می تواند برای بسیاری از رقبا بسیار اندک باشد. با این حال ، اگر تعداد شتاب صفر تا 100 کیلومتر از Gear و مدل های اتوماتیک را نشان دهیم که به ترتیب 9.1 و 10.5 ثانیه را نشان می دهند ، بازده کلی خودرو چندان بد نیست و با وجود وزن سبک ، پژو توانست به آن اعتماد کند. روی جفت مناسب شتاب قابل قبول را بدست آورید.
اما واقعیت این است که بسیاری از 407 رقبا در آن زمان با موتورهای بزرگتر وارد بازار شدند و در نتیجه جای خالی 6 سیلندر 407 بسیار مورد توجه بود.
در همین حال ، نیمی و نیمی از قدرت دو لیتری پژو 407 برای گیربکس حتی بیشتر اهمیت دارد و در مدل اتوماتیک یک گیربکس 4 سرعته و نسبتاً زیاد از فاصله ، شتاب و نسبت کلاچ کاملاً متوسط ​​است.
به طور خلاصه ، پیشرانه 407 برای موتور و خودروی خانوادگی کافی است ، اما نیاز طرفداران شتاب و سرعت را برآورده نمی کند.

پژو 407
4 سیلندر گاز قابل نفوذ بنزین
جابجایی موتور 2 لیتر
گیربکس مکانیکی 5 سرعته اتوماتیک
حداکثر توان 143 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
0 تا 100 شتاب 10.5 ثانیه 9.1 ثانیه
مصرف سوخت 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر با دنده 8.1
وزن 1446 کیلوگرم
تجربه رانندگی
سرانجام با موتور استارت آماده آزمایش عملی هستیم. رانندگی نمای خوب از سایر خودروها و عابران پیاده ، اما بینی و فرم آیرودینامیکی بینی ، ارزیابی ابعاد جلوی خودرو و پارک کردن دقیقاً در اطراف سنسور سنسور را دشوار می کند. علاوه بر این ، تعظیم طولانی با چرخ های جلو و ارتفاع نسبتاً پایین دستگاه باعث برخورد یک میز یا زمین هنگام عبور از شیب های پارک شده یا شیب شده می شود.
فرمان پژو 407 به کمک یک سیستم کمک برقی به راحتی می لغزد و از دقت و کنترل خوبی به راننده می دهد. آویزها نیز به راحتی توسط قله ها جذب می شوند و شوک معمول در کابین اصلاً آزار دهنده نیست. علاوه بر این ، سیستم تعلیق راحت پژو 407 ، در کنار کیفیت سواری مناسب ، به خودرو نیز پایداری جاده خوبی می بخشد و این در کنار سیستم های هوشمند کنترل پایداری ، رانندگی را آسان می کند. این شرم آور است که فشاری را که از فشار دادن شتاب دهنده انتظار داشتیم احساس نکنیم ، در غیر این صورت می توانیم از یک سواری هیجان انگیز اما راحت لذت ببریم


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها